Ultima actualizare: octombrie 2023
Politica de livrare
Confirmarea unei comenzi implică o acceptare completă a termenilor și condițiilor menționate în acest document. Acceptarea comenzii e considerată finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea companiei către Cumpărător, conform căreia comandă a fost recepționată și urmează să între în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea cumpărătorului.
Plata se poate face on-line cu cardul sau la livrare, direct la curier, numerar. Livrarea se face prin curier rapid. Costul de transport 20 lei. Livrarea se face pe teritoriul României în 48 de ore (calculate doar în zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii, la adresa specificată la plasarea comenzii. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.
Costul transportului menționat mai sus, va fi suportat de client și nu există posibilitatea ca livrările să se facă cu plata la destinatar sau prin intermediu altor firme de curierat decât cele cu care colaborează compania. După două încercări de livrare nereușite, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda dvs. va fi considerată anulată iar acest contract reziliat.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună. În cazul în care cumpărătorul nu este găsit la adresa menționată la plasarea comenzii, în intervalul orar menționat, curierul va reveni încă o dată după contactarea cumpărătorului. În cazul în care nici la cea de-a două încercare de livrare cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare, comandă va fi anulată și prezentul contract va fi considerat anulat.
Nu răspundem de eventuale întârzieri datorate firmei de curierat și nu ne asumăm eventuale probleme datorate procesului de livrare a produselor. Ne rezervam dreptul de a decala toate aceste termene pe o perioadă determinată, prin notificarea prealabilă a potențialilor consumatori prin intermediul unui canal electronic.
Dreptul de retragere
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat comerciantul, de preferință prin telefon, transmițând numărul comenzii. Numărul de telefon la care puteți transmite cererea de anulare a comenzii este afișat pe pagina Contact a Site-ului www.proteinup.ro
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă comerciantul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea conținutului a fost trimisă, comanda nu poate fi anulată.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Comerciantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 12 zile lucrătoare.
Comerciantul poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.
Comanda efectuata de către Utilizator, poate fi anulata, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Dreptul de retur
Legislația română în domeniu privind comerțul electronic și regimul contractelor la distanța (Ordonanța nr. 130/31.08.2000, completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000) prevede: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.
Astfel, puteți returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, în termen de 10 zile, fără penalități și fără a vi se pune vreo întrebare legată de motivul pentru care ați luat această decizie. Denunțarea de contract se face numai în scris. Pot fi returnate în baza acestor legi doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit). În maxim 30 de zile de la data returnării vă vom înapoia contravaloarea comenzii în contul dumneavoastră sau prin mandat poștal. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumpărător. Nu se vor înapoia cheltuielile de transport și cele de asigurare a mărfii.
Nu puteți returna un produs care are defecte provocate de dumneavoastră. Noi ne asigurăm că produsele de pe site-ul nostru ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiții.
Totodată sunt stipulate următoarele: “Consumatorul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”, cu alte cuvinte nu pot fi returnate produse ce au fost personalizate la solicitarea expresă a clientului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Produsele returnate vor fi asigurate pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. Noi vom suporta toate cheltuielile cu transportul și vă vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai există în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veți avea posibilitatea să selectați alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.
Dacă ați comandat greșit modelul puteți returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția că atât produsul cât și ambalajul să fie nedesfăcute și nedeteriorate, în nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră în acest caz.
Pentru a putea returna produsul trebuie să ne scrieți la contact@proteinup.ro. Trimiteți coletul cu produsul și factura din coletul primit la o adresă ce va fi comunicată de către operatorii noștri. Taxele de transport, în acest caz, vor fi suportate de dumneavoastră.